24/7 Alarm

Er wordt de laatste maanden veel geschreven over cybercriminaliteit en manieren om u hiertegen te beschermen. Toch blijft het voor uw bedrijf of particulier niet bij online beveiliging. Traditiegetrouw worden er in de maanden november, december en januari zo’n 40% van het jaarlijkse totaal aan Nederlandse inbraken gepleegd. En denk er maar eens aan wat de gevolgen zijn van een inbraak bij u op kantoor of zelfs privé. Wat gebeurt er wanneer uw hardware zoals desktops, laptops en servers gestolen worden? Ook uw pandbeveiliging is daarom van groot belang om uw bedrijfsdata te beschermen en te voorkomen dat uw werkzaamheden tijdelijk stil komen te liggen. Met het nieuwe 24/7 Alarm bent u dag en nacht beschermd en worden meldingen voor u gemonitord en opgevolgd. We vertellen u er graag meer over!

Traditionele beveiliging
Traditionele beveiliging biedt u weinig flexibiliteit. De enige notificatiemogelijkheden bij een melding zijn via e-mail, telefoon of fax. De ID kaarten met daarop codes worden uitgeleend of verloren. Op het moment dat u vervolgens een melding krijgt, heeft u de bevestigingscode niet voorhanden. En wat gebeurt er als de contactpersoon bijvoorbeeld op vakantie is? Alle aanpassingen moeten via aparte formulieren of procedures aangevraagd worden.

Beveiliging en ICT als één machine
Met 24/7 Alarm van Jacobs IT Solutions vindt een effectieve combinatie tussen beveiliging en ICT plaats. Bedrijfspanden worden uitgerust met beweging,- vibratie- en magneetsensoren. Wat hier geregistreerd wordt, wordt online verstuurd naar een Virtual Alarm Monitoring System. Deze verstuurt vervolgens push berichten naar de ingestelde contactpersonen. Dit kan zowel via sms als per e-mail. De contactpersonen en communicatievoorkeuren kunnen gemakkelijk worden aangepast in de app. In deze app staan ook alle benodigde contactgegevens en codes. En in een professionele en redundante meldkamer worden 24/7 meldingen gemonitord en opgevolgd.

Voordelen 247Alarm

  • Volledig digitaal en toekomstvast
  • Garandeer de continuïteit van uw klant
  • Scherpe tarieven
  • Maandelijks opzegbare abonnementen
  • Push notificatie op smartphone bij een melding
  • Geschikt voor bestaande en nieuwe installaties
  • Geen aparte verbindingen vereist
  • All-in tarief, geen verrassingen

Voordelen 247Services app

  • Te gebruiken op Android en iOS
  • Ontvangst en afhandeling van meldingen en alarmen door sleutelbeheerder
  • Eenvoudig zelf doorvoeren van (tijdelijke) aanpassingen die direct actief worden, bijvoorbeeld wijziging van bloktijden of volgorde van sleutelbeheerders
  • Direct inzage in status, historie en rapportages van meldingen

 

Abonnementen 247Alarm

247Alarm is af te nemen in de abonnementsvormen Base en Business. Het Base abonnement maakt uitsluitend gebruik van de 247Services app. Bij het Business abonnement komen meldingen binnen via de 247Services app, waarna een centralist de melding volgens een vooraf overeengekomen protocol verwerkt. De centralist kan bijvoorbeeld de surveillancedienst, hulpverlening of een sleutelbeheerder inschakelen.

Abonnement Base Business
Geschikt voor Alle systemen Alle systemen
Klantcommunicatie App App & Telefoon
Afhandeling Automatisch ICT Specialist/Centralist
Doormelding Via app naar sleutelbeheerders Naar sleutelbeheerders, surveillance, hulpdiensten en/of opvolgbedrijven
Sleutelhouders 6 per locatie 10 per locatie
Prijs per locatie € 10,00 € 15,00

Ook bestaande systemen zijn om te bouwen naar 24/7 Alarm. Wilt u hier meer over weten? Neem contact met ons op!